"PERFUME IS A SOUVENIR, MEMO IS ITS MEMORY". "EL PERFUM ÉS UN RECORD, MEMO ÉS LA SEVA MEMÒRIA". AIXÍ COMENÇA LA HISTÒRIA DE MEMO PARÍS, UNA CASA FRANCESA DE FRAGÀNCIES FUNDADA 2007 PEL MATRIMONI FORMAT PER CLARA I JOHN Molloy.
Grans aficionats a viatjar pel món, els fundadors d'aquesta marca (ella, una poeta meitat francesa, meitat catalana, i ell, un rodamón irlandès) entenen cadascun dels seus perfums com un viatge, pel que han forjat la identitat de Memo Paris al voltant de destinacions màgics i matèries primeres excepcionals. D'aquí el seu lema: "El viatge és el destí".
Memo és l'abreviatura de 'memòria', de 'record', de 'estela'. A través dels seus quatre col·leccions -Els Échappées, Cuirs Nomades, Graines Vagabondes i Art Land-, la marca dibuixa el mapa d'un món sensorial ple d'emoció, en què destaquen les fragàncies, els ingredients i les sensacions.